1 Mart 2012 Perşembe

Meslek Liseleri Eğitim Hizmetleri ilgili sorunlar :

 Ortaöğretim düzeyinde verilen meslekî eğitim programları ile yükseköğretim düzeyinde verilen meslekî eğitim arasında birbirinin devamı niteliğinde tamamlayıcı bir yapının olmaması,
 Meslekî eğitime öğrencilerin yönlendirilmesi, alan ve dallara seçilmesiyle ilgili mevcut uygulamaların yetersiz oluşu,
 Beceri eğitimlerinde nitelik problemlerinin yanı sıra, öğrencilere ücret ödenmesi ve SGK ile ilgili işlemlerin yürütülmesiyle ilgili sorunların olması,
 Meslekî eğitimle ilgili verilen belgelerin akreditasyonuyla ilgili sorunların devam ediyor olması,
 Modüler yapının okullarda uygulanabilmesi için mevzuatla düzenleme yapılmasına ihtiyaç duyulması, öğretmenlerin modüler eğitim uygulamaları hususunda tam olarak hazır olmadıklarının anlaşılmış olması

KAYNAK : T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI İç Denetim Birimi Başkanlığı

Meslekî ve Teknik Öğretim Yönetimi Süreci İç Denetim Raporu ● 20 Ocak 2012 – 2011/5 7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder