29 Eylül 2011 Perşembe

Besin Teknolojisi Öğretmeni Meslek Bilgileri

Besin Teknolojisi Öğretmeni Meslek Ana Grubu : Profesyonel Meslek Mensupları

Besin Teknolojisi Öğretmeni Meslek Alt Ana Grubu : Eğitim İle İlgili Profesyonel Meslek Mensupları

Besin Teknolojisi Öğretmeni Meslek Grubu : Mesleki Eğitim Öğretmenleri

Besin Teknolojisi Öğretmeni Meslek Birim Grubu : Mesleki Eğitim Öğretmenleri

Besin Teknolojisi Öğretmeni Gereken Minimum Eğitim Düzeyi : Lisans


Besin Teknolojisi Öğretmeni Meslek Detay Bilgileri

Besin Teknolojisi Öğretmeni Meslek Tanımı :
Bir orta öğretim kuruluşunda öğrencilere besin teknolojisi konusunda ders veren kişidir.

Besin Teknolojisi Öğretmeni Görevleri ve İşlem Basamakları :

Besin Teknolojisi Öğretmeni (Orta Öğretim) işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:
a) Orta öğretim öğretmeni (Genel) (2320.48)?de belirtilen rutin işleri yapmak,
b) Yıllık müfredat programı ve günlük çalışma planına göre öğrencilere besin teknolojisi konusunda ders vermek,
c) Öğrencilere temel beslenme besinler, besin kimyası, besin kontrol ve analizleri, besin mikrobiyolojisi, besin saklama-işleme ve değerlendirme teknikleri, yiyecek hazırlama ve deneysel pişirme teknikleri, kurum ve kuruluşların kalori onarı ve çeşitlerine göre beslenmelerin tespit edilmesi, besin hazırlama, besin pazarlaması ile ilgili konularda açıklamalarda bulunmak,
d) Uygulama çalışmaları yaptırarak öğrencilerin yetişmelerini sağlamak,       vb. görev ve işlemleri yerine getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder